Tänään oli rokotus ja lääkärintarkastus.Kaikki oli ihan kunnossa, paitsi että yksi kulmahammas on katkennut.Painoa on kertynyt 7.5kg.Eli hyvin on poika kasvanut ja voi mainiosti
Niin ja niitä palloja ei vielä löytynyt.Mutta ei se lääkärinkään mielestä tässä vaiheessa elämänkaarta vielä mitenkään ihmeellistä ole.Ja tulee jos tulee 
keskiviikko, 29. syyskuu 2010
Kommentit